Äckelöga

Ögat rinner fortfarande och svider, men jag intalar mig själv att det är bättre.
Kan dock inte ha linser i så jag får huvudvärk, kan sitta vid datorn i typ 20 minuter sedan
blir det för mycket. Samma med teven, så allt är rätt tråkigt nu, haha.
Bjuder på en bild trots att jag ser så ful ut,
och för de känsliga så kan jag säga att det är från min mobilkamera så man ser inte allt gegg, haha.



Har salva som jag lägger på, det är bindhinneinflammation, alltså typ vanlig ögoninflamation,
men bara på ett öga, fast det är tydligen inte så ovanligt. Trodde först att det kanske var en vagel,
kan ju iochförsig vara det också, som ligger längre in än vad jag kan se.
Nåväl, salva på morgonen och kvällen, när det varit för torrt och irriterande och svider för mycket
lägger jag på en liten, liten klick mitt på dagen.
Sköljer med saltvattenslösning och har det mörkt omkring mig.

Men, irriterande är det, för resten av kroppen är ju frisk liksom,
ett litet öga som sätter stopp för saker och ting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0