Hamburgerpress och skidor!

Hur mycket snor kan det finnas i en kropp???
Nyser och snyter mig dagarna i ända, vaknar på mornarna och känner mig
täppt i hela huvudet. Idiotiska snorförkylning.

Anders hamburgerpress är hur bra som helst, haha,
så det får bli hemmagjorda hamburgare med coleslaw idag igen,
precis som igår ^_^

Vi kollade på ett helt lass med filmer igår och soffan blev som en
egen ö på ett stort hav, vi borrade ner oss bredvid varandra med täcken
och kuddar och lämnade inte soffan för annat än att åka och handla,
toalettbesök och hämta vatten och saft ^_^
En otroligt mysig lördag med andra ord :D

Idag skulle vi på isracingen men det blev det tyvärr inget av med :(
Kollade på film tills tidiga morgonen, somnade utan att ha ställt alarmet och vakande
först när en pigg Miriam ringer mig för att småprata.
Efter att vi pratat och sagt hejdå kollar jag på klockan och konstaterar att vi inte kommer
hinna iväg på någon isracing, vilket kändes trist som fan.

Nu är min hurtiga pojkvän iväg i skidspåret och hurtar på,
själv skulle jag nog aldrig ställa mig på ett par längdskidor igen,
möjligtvis en finfin dag på isen och om grillning av korv ingick,
men njaaaa....jag vette fan.
När han kommer hem ska jag ta hand om honom och så ska vi tillverka hamburgare tillsammans :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0