Fick skriva autograf!

Ja, spelningen på Hometown Glory Festival gick....skitbra!
Mina nerver lugnades och försvann på en gång vi körde igång med första låten.
Tidvis hade jag en stark spotlight i ögonen och såg ingenting, speciellt inte när allt
ljus på scen (som var så snyggt gjort, ljudet också, helt grymt!!) blandades med röken.
Det var på ett sätt skönt, haha, men så glimtade publiken fram då och då och jag såg en
hel massa kända ansikten blicka tillbaka på mig, jag blev så otroligt glad!

Många kom fram till scenkanten och många sjöng med i de bitar de kunde,
hur roligt som helst! De som valde att både sitta och stå lite längre bak i lokalen var minst lika bra
publik och klappade med händerna och fanns där, jag gillart!

Mina personliga favoriter blev Heaven's on Fire, It's a long way to the top samt TNT,
men Enter Sandman tror jag blev den låten som drog ned mest jubel av plubliken :)

Tyvärr fick vi köra utan Maria, hon var tussig under dagen och efter soundcheck gick hon hem
och sen kom smset om att hon inte tog sig upp ur sängen.

Här är en länk till vår basist Per's musikblogg: http://op.se/stromsund/bloggar/musikbloggen
Där står lite mer om själva festivalen :)
Och jo, jag fick skriva 2 autografer, haha, tror ni det var underbart roligt eller ^_^



Här kör vi 2 stycken ZZ Top låtar; Sharp dressed man samt Tush

Nu på lördag har vi en till spelning och jag längtar tokmycket!

On another note: Imorgon börjar jag svetsutbildningen, wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0