Det svider!!!

Dum månad med många utgifter,
Demi's veterinärräkning blev klar iallafall, de sista 450:- sved lite efter
höjd hyra, höjd internetkostnad samt datakostnad, men men... :S
Det var ju tvunget så och hon mår bra nu, det är allt som räknas.

Fanns en Ikea-resa inplanerad, men det blir absolut inget av,
andra surpriseräkningar trillade också in, stupid skit.
Nästa månad kanske, med lite tur.

Ska dock ringa husägaren ang omtapetsering och ommålning av sovrummet,
han står för de kostnaderna så länge jag gör jobbet själv.
Och det har jag inget emot, dessutom har både A och jag sportlov nästa vecka
så då har vi att göra :)

Och yes, I know, sportlov, när hade man det senast liksom xD
Känns väldigt lyxigt och jag är väldigt glad över det och tänker ta tillvara på ledigheten.
Dock måste jag avsätta några timmar varje dag för teoriplugg,
halva tiden har gått nu och det är mycket kvar.

En kopp varm O'boy med fibrer och reducerat socker gör man genast onyttig
och underbar igen, haha, med goda minimarshmallows!
Förgyller också en halvlej måndagkväll!



Boxern har spelat in "Sons of Tuscon" och några dokumentärer,
bland annat "Chevolution", så nu lägger jag både teoriböckerna och datorn åt sidan
och hämtar ett gäng morötter (lite nyttig måste jag ju vara på kvällen efter O'Boyen)
och kollar teve.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0