Rush och ikke kommersiell

Skriver samma sak här som jag skrev i facebookstatusen idag, alla hjärtans dag:
Kan inte alla ♥-s dag bara få vara en fin dag? Hur många dagar anstränger man sig extra mycket för att visa någon eller några speciella hur mycket man tycker om dem? Och även fast man inte har en flick- eller pojkvän så har man väl andra man älskar? Dessutom finns det ju en god grund i dagen, läs på innan ni kallar den för kommersiell.

Så, det var det.

Jag fick biljetter till Rush av A i alla hjärtans dagpresent, tänk det!
Så 6 maj drar vi till Stockholm och stannar 2 dagar :)
Flyg och hotell och konsert, god damn, jag kan inte önska mig bättre!
Jag lagade en goood middag, burp...är helt mätt.
Potatisgratäng, självklart hemgjord, inbakad fläskfilé med höngost (gott och klassiskt, varför
strula till det liksom?) med extra stekta fläskfilémedaljonger vid sidan och sallad och rödvinsås :)



Till efterrätt gjorde jag chokladmousse med små bitar choklad i och en tallrik med jordgubbar och färsk ananas till :) Jag är fortfarande supermätt.
Ska lägga ifrån mig datorn nu och kolla på film, hoppas ni haft en bra dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0