Oseriösa köpare, fy fan!

Suck....vad är det med människor som handlar på Tradera???
Jag gav ju upp tillslut med att försöka få tjejen som vann min auktion att betala,
det blev för jobbigt. Så jag la upp auktionen igen, den slutade igår och idag tänkte jag maila
tjejen som vann men när ja öppnar min inkorg har hon redan mailat mig, och tro på faaaan att det är typ samma jävla visa den här gången med!! (fast den här tjejen var iallafall ärlig med varför hon inte ville betala) Läs och sucka:

"Hej!
Jag har en tråkig sak att berätta, jag budade på löshåret och har nu ångrat mig totalt! Färgen är för mörk och min ekomomi räcker inte till alls..
Kan vi göra någoting åt det? Jag hoppas att jag kan ta tillbaka mitt bud och du kan sälja det till någon annan. För jag ångrade mig verkligen! Hoppas du förstår, och jag ångrar att jag satt mig i denna sits som jag är i nu. Och att jag budade på din annons.
 
Hoppas det finns en chans att jag kan ångra mig!!
 
Mvh // ------- ----"

ÅÅÅÅHHHH!!!
Vad är det med folk?!
Jag lägger ju inte upp auktioner för att det är ett roligt tidsfördriv liksom!!
Suck....................................................

Rep ikväll, tur det, kan nog pigga upp mig, för efter det där mailet känner
jag mig bara arg och lej...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0