Motörhead tischa och nya heels!

Jättebra dag idag!
Fått mycket gjort och varit bra på det jag gjort, självförtroendeboost som fan!
Trött är jag dock, slitsam dag, men det ger ju resultat iallafall.
Ont i högra axelns muskelfäste och ryggen, den är stel och knakar värre än
den brukar, men jag tror nog att man kommer in i det snart.

Och när jag handlade på Bomiljö så fick jag en present på köpet, ett sånt här:



Skitfint halsband med doft inuti, ser ut som hårdare läppglans typ,
luktar mycket gott, så yeaj för det!

Sedan kom jag äntligen hem och då låg det två paket med traderafynd i min brevlåda:



En nice Motörhead tischa, yeah for that! Blev typ 99 kronor för
vinnande bud samt frakt, och det är en ny tischa i bra kvalité, så dubbelyeaj!




Skitsnygga heels, yeaj!! Bästa med dem är att de är som nya, syns inte ens att
någon använt dem, och jag fick dem för 59:- (!) inklusive frakt! Frakten var på 58:-
och de blev mina för 1 krona!

Älska tradera ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0