Men suck!!

Till alla följetångsläsare tänkte jag bara skriva att jag lägger ner nu,
den lilla lögnaren går icke att resonera med alls och jag orkar verkligen inte.
Hon har dessutom börjat skriva mycket underliga saker till mig som jag inte fattar alls,
det här är det sista mailet jag fått:

"Du borde vara glad att jag gav dig positivt omdöme efter du lagt ut alla mina uppgifter på google. Fast det kommer du få en anmäla på."

Huh??
Lagt ut alla mina uppgifter på Google? Någon som överhuvudtaget kan fatta vad hon menar?
Enda stället hon nämns är väl här, men det är inte Google, haha, samt att Tradera redan har hennes offentliga uppgifter. Jag har i vilket fall inte lagt ut några uppgifter på Google, jag vet väl inte hur man gör det heller, och varför skulle jag orka? Hon själv däremot har ju hur mycket offentliga uppgifter om sig själv överallt och där som helst. Weiiiiird liten tjej det där.
Här är enda stället jag ventilerat om det på.

Suck.

Nåväl, hoppas hon tycker själv att hon skött sin traderaaffär bra, för jag tror ingen annan gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0