low battery

Jag är helt slut...
Önskar jag hade mer energi i kroppen, den här förkylningen eller
vad det är tar musten ur mig...

Kanske det är bättre att stanna hemma och vila,
men jag kan inte riktigt missa saker som skolan och repningen heller,
jävla jobbigt :S
Ikväll och imorgon skulle jag behöva repa, kanske kan gå dit för att iallafall
hänga med lite men sjunga ska jag inte göra förens nästa vecka.
Förkylningen gör att stämbanden blir ansträngda vid minsta lilla grej jag gör,
körde typ 4 låtar igår och sen var det kört :(

Jag vill så gärna, men ibland tror jag att man måste inse sina begränsningar.

Hoppas vi kan få ihop det här nästa vecka så vi kan köra,
hade varit så roligt med ett akustiskt gig :)

Nu ska jag äta nått, kanske lite köttfärslimpa?
Blir nog det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0