Lögnaren svarar!

Haha, ja, det här blir en riktig följetång det, när jag kollade mailen senare mot natten hade hon svarat, med två mail, här kommer dem:

"Hej, jag får inte in pengar förens i slutet av månaden. Jag vet inte hur jag ska göra. Han vägrar betala.
Jag är hemskt ledsen..

Mvh ----"


Sedan hade hon skickat ett till, direkt efter, här kommer det plus mitt svar:

 
"Jag har precis själv blivit lurad på löshår jag inte fått för 300 spänn och har inte råd att chansa igen :("


Mitt svar:

"Mhm... Men här chansar du inte lilla vän, jag skickar alltid, du kan kolla på min sida. Jag vill ha pengarna senast om 3 dagar,
hur du fixar det orkar jag inte bry mig i, och jag tycker då att det verkar som att Du och ------ fortfarande är ett par. När du dessutom har råd att åka till
Örebro för att shoppa och funderar på att åka på 100% party i helgen så känns det ju som att du både har pengar och pojkvän.
Så fixa det här nu, sedan kanske du ska hålla dig borta från Tradera om du inte kan hantera det. Ok?
Jag vill bara ha mina pengar, lägger inte ut auktioner för att det är ett roligt tidsfördriv, jag hoppas du förstår och löser det här lite smidigt nu.
 
/C"
 

Vi får se vad hon svarar, visst är det spääääännande? xD





Kommentarer
Postat av: sandra

oooh spännande! undrar vad hon svarar;)

2011-02-04 @ 12:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0