Lill-lögnaren förstår inte

Suck....lill-lögnaren verkar inte förstå...

Hennes svar:

"Hittills har jag inte ens köpt något på tradera. Eftersom jag inte fick det jag budat på av en annan. Och för det andra så bor jag inte hos mina föräldrar."

Mitt svar

"
Lilla vän, förstår du inte att jag inte bryr mig? Jag vill bara ha mina pengar, ok???Jag har inte ens skrivit att du bor hos dina föräldrar. Du har fått omdöme av en annan så jag vet att du budat och vunnit brunt löshår. Om det kommit eller inte bryr jag mig heller inte i, jag levererar alltid så antyd inte att jag inte gör det. Du förstår nog vid det här laget att jag vet att du har en kille som heter ------ och att det inte direkt verkar som att det är slut mellan er, att du funderar på att åka på 100% party i helgen ELLER färga eller blondera håret. Så lägg ner nu och se till att betala, är det så svårt????"

Suck....börjar bli mer tradigt än spännande nu :S
Tips på vad jag ska göra?





Kommentarer
Postat av: Maria

herregud. vid det här laget skulle jag va riktigt jäkla arg om jag var du, vilket jävla lillsträtt hon verkar vara. Har man inte råd, så budar man för fan inte heller.. Dum jävla tjej!



Om jag va du skulle jag "anmäla" henne till tradera, då kan dom se till att hon måste betala.

2011-02-04 @ 11:52:25
URL: http://Mariiahelen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0