Jag = tjock

Jag är ju rätt tjock, har varit det sedan jag var tvungen att käka
mediciner, gick upp typ 30 kilo på apkort tid. Äter fortfarande levaxin och tillsatsvitaminer
som b-vitamin och folsyra, men jag lever med det, gör mig inte så otroligt mycket
förutom att jag skulle vilja ha en massa kläder som inte passar.
Egentligen ingen större skillnad på kläderna jag vill ha och de jag har nu,
jag har tråkig klädstil med bandtshirtar och svarta jeans eller svart kjol,
men det skulle se snyggare ut om jag var smalare.
Jag är rätt tjock, men jag ser bra ut, tycker jag, tur det, men som sagt,
minus några kilon skulle se ännu bättre ut.

Jag vill inte bli jättesmal, minus tio kilo till tror jag skulle vara bra.
Jag vill ha lite ass och lite lår och lite mer här och var,
bara vara lite mindre. Mycket enklare då tror jag.

Gick ned ca 12 kilo under sommaren in på hösten,
men så kom förhållande och julhelgerna...damn!! >_<
Nu upp 3 kilo, bajs!
Måste försöka diciplinera mig mera och träna som förr.

Nu ska jag försöka lista ut vad jag ska ha på mig ikväll
så jag inte känner mig som en ballong.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0