Följetången fortsätter!

Fick ett svar, haha:

"Funderade stog det, och shoppa gör jag för pengarna jag får av soc till kläder, vilket du inte har med att göra. Och jag har ingen kille/ex som heter ------."


Mitt svar:

"Jajaja, som jag skrev så får du tre dagar till på dig att betala, så se nu till att göra det och sedan kanske inte shoppa så mycket på Tradera om du inte kan hantera det, ok? Jag bryr mig inte om du får pengar av soc, CSN eller mamma och pappa, det enda jag har med att göra är att du har ett bindande köpekontrakt med mig via Tradera och de pengarna ska jag ha.
Dags att sluta ljuga kanske, och göra det du ska?

/C"
 
Nu kanske ni undrar om jag verkligen kollat upp rätt person? Jodå, jag har säkerställt en massa uppgifter om henne, har hennes adress via tradera och hon har dessutom ett väldigt ovanligt för och efternamn. Sedan avslöjar hon ju sig själv i det senaste mailet när hon skrev "funderade stog det" xD Hon syftar då alltså på det hon skrev i sin blogg att hon funderade på att åka på 100% party. Hahaha, så det är det enda som stämmer, men inget annat? Fniss....så dåligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0