Är jag en mes nu?

Ja...suck, traderamänniskan svarade:

"Finns det inte en chans att jag kan ångra mig?
Förstår dig verkligen, men ångrar mig totalt över köpet...
 
Mvh -------"

Så jag svarade, mesig och dum som jag är:

"Jag orkar inte riktigt bli "lurad på pengarna" åter igen...suck.
Om vi gör så här då, betala in 300:- för det, så är jag faktiskt shysst mot dig.
Det är 120:- + 24:- mindre än vad du egentligen ska betala,
jag behöver verkligen pengarna men vill försöka visa att jag har empati för ditt val,
som kanske inte var så bra,
men du har ändå budat från klockan 21.47 sedan 22.53 och ett par gånger till under kvällen tills ditt sista, vinnande bud. Då vet ju inte jag om du har lagt ett maxbud eller höjt eftersom,
vilket som så landar summan på 420:-.
Hade du lagt av att buda eller lagt ett mindre maxbud hade jag kunnat sälja håret till en seriös köpare som la sitt sista bud på 411:-.
Jag förlorar pengar på dig, pengar jag verkligen behöver, förstår du?
Man budar inte om man inte tänker betala.
Du har budat 8 gånger allt som allt, det är uppenbarligen inget sista minuten impulsklick!

Jag har varken tid eller lust att lägga upp auktionen igen!
Ditt sista bud innan det vinnande budet på 420:- var:

333 kronor - 00.47"

Suck...är jag för snäll nu? Eller är jag oresonlig som inte bara skiter i det och
gör som hon vill, låta henne slippa ta sitt ansvar och inte betala när hon budat 8 (!) gånger?
Jag vette fan...jag blir så jävla lej :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0