Vi går 6,4 mil för att fika

Haha, fick en rolig kommentar av "anonym" på förra inlägget:

Anonym om Systembolaget är ett café?:

"men 40 miles är ju relativt nära? de är ju bara ca 6,4 mil bort. de får väl ändå räknas som nära när man bor i norrland?"

Haha, ja, man kanske får se det så då.
"Ska vi gå och ta en fika?"
"Javisst, jag börjar gå nu, vi ses om några timmar!"
xD

I övrigt:
Till dig säger jag fortfarande: Cykla och vält.
Till dig säger jag: Världen ändras inte om man inte ändrar den själv.
Och till dig säger jag: Solen skiner om du öppnar ögonen.

Vilka dessa är? Ja, av alla er hundratals som läser kan jag säga att det nog inte är en av er.
Eller?
Vad jag har hört så har äntligen fokus skiftat, pheeeeew säger jag!
Och ibland lyser solen så starkt på mig att jag för en sekund är i Backe.

Rambling meningar tycker ni?
Må så vara, men ibland och nästan jämt är den här bloggen ett bra anteckningsblock
för mig, så jag kan gå tillbaka och läsa och tex växa av det.
Resten är middagstips och kort på fina saker, och för släkt och vänner som bryr sig om
mig en liten inblick i mitt liv, för oss som kanske inte hinner ses så ofta.
Sedan finns det säkert de som inte bryr sig ett skit i mig och för er som är så
men ändå läser min blogg skickar jag en varm tanke,
för det tror jag ni behöver :)

Nu är det redan lunchtid och jag har massa saker att göra,
kan inte sitta här och hänga längre, det här har redan tagit upp 5 minuter av min tid :P


Kommentarer
Postat av: Tjejen

Haha du är rolig! Jag gillar dina matinlägg och det är ju alltid roligt att bli inspirerad av fina saker!

2011-12-21 @ 16:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0