Smått och gott

 Startar veckan och måndagen med lite smått och gott:

Vann den här på Tradera för samanlagt 15:- med frakt inräknat :)



Lagomt kitschig, färgrann och överlag rolig ring - I like it!

Jag spelar en del facebookspel, mycket från Zynga. De flesta tröttnar jag på
rätt snabbt, Yoville har jag spelat till och från lite förstrött i två år,
ett rätt bra utvecklat spel faktiskt. Just nu spelar jag Castleville,
kanske låter fånigt och det kan det mycket väl vara, men jag tycker det är ett roligt tidsfördriv :)
Bygga sin egen lilla stad och "uträtta" äventyr, haha, tillsammans med "grannar".



För några månader sedan köpte jag två bumperskal till just en iPhone, haha,
fråga mig inte varför, tänkte att de kan vara bra julklappar :P Anders fick en, en svart, har den här kvar, och det blir ju perfekt nu :D



Har lagt bud på det här fina armbandet, 9:- just nu, får hålla tummarna,
stiger det inte så är det ju en sjuuukt bra deal!




Funderar på att införskaffa den här, från TeesMe:



Hehe ^_^

Well well..det var det, lite smått och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0