Nyår - hur? samt mer naglar!

Rörmockaren fixade allt galant och fort gick det :)
Det var mycket riktigt toalettblocket som farit ned i stolen och fastnat i
kröken :P
Från och med nu tror jag att jag köper sån där gele som man trycker fast mot innerkanten,
inga plasthållare eller nått. Den jag hade var en sån här, avlång grej:



Efter att det var fixat mötte jag upp delar av nyårsgänget (xD) och vi for på Dollar för att handla muggar och ballonger och kortlek och annat sedan drog vi alla och fikade, träffade på mamma och faster och mamma gillade mina naglar och ville också ha fina,
så vi gjorde lite fler ärenden och sedan for vi hem till mamma och fixade hennes naglar,
hon blev mycket nöjd :)


Min hyacint i köket luktar så jävla gott, synd att de blommar ut så fort bara,
skulle vilja ha hyacinter året om!



Sitter med snuggin på mig och fryser, tror jag får göra te och sätta på mig tussarna på fötterna också och få upp värmen lite, tända massa ljus kanske och kolla på de cheeeesy julfolmer jag har kvar på Boxern :)


Ser fram emot nyårsfirandet imorgon, kommer bli en mycket bra start på det nya året!
Massa vänner, massa god mat och efterrätter - kan inte bli annat än skitbra!
Förra årets firande var också bra, början iallafall :)
Var ett gäng kompisar som hyrde lokal och hade knytkalas, massa god mat blev det,
hade musik och champagne och annat att dricka, på tolvslaget hade vi småraketer (och nej, vi smällde dem inte i närheten av små barn eller husdjur så ingen blev skotträdd) som vi smällde av och det blev ett frieri tillochmed :)
Sedan kom det lite väl mycket folk, icke inbjudna kan man väl säga, visst fick folk komma om de ville och hörde av sig, det var bara trevliga tillskott, men ja...det blev lite väl mycket på slutet, och då menar jag mer folk man knappt känner som typ hörde att det var fest :/ Men roligt var det i vilket fall, början på kvällen var ju awesome :D
Året innan det ska vi inte ens prata om xD

I år blev vi bjudna till Pernilla och Honken i deras hus, känns rätt skönt för till ett hus brukar det inte bara komma folk hur som helst. Kanske ni tycker att jag låter tråkig men nyår för mig får gärna vara lite finare, en god middag, fin efterrätt, fina kläder, piffa till sig lite extra och sedan inte bara sitta och dricka och inte göra nått mer.
Vi ska ha lekar, Pernilla är en riktig lektant, haha, och tycker du det är barnsligt så tycker jag
bara synd om dig, för då går du miste om massa kul :)
Blir nog en del gitarrspelande också och överlag en fin kväll med massa goda vänner,
vi har en rosa raket som vi ska smälla av och bubbel i små flaskor,
kommer som sagt bli asbra tror jag :)

Hur ska du fira? Har du förslag på någon bra lek så skriv gärna en kommentar :)

Bjuder på förra årets klänning och frisyr :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0