I blåsväder

Det har blåst och snöat som fan tillochfrån här,
har inte rört mig nämnvärt mycket, gått på affären, gått hem till mamma och
postat brev, håller ju på att blåsa bort och snöa över så fort man rör sig ute :P


Varit hemma hos Pernilla och Honken ikväll tillsammans med dem, Stina, Juan och Erika
och planerat lite inför nyår, vad alla ska ta med sig för mat och skrivit ned lite lekar osv,
tror det kommer en mycket lyckad nyårsfest :D


Köpte en mycket fin klänning på tradera för någon månad sedan som jag tänkte
ha på nyår, den passar och så men det är en så tunn littn dragkedja på den att jag är lite
rädd för att den ska spricka upp om man rör sig för hastigt i den under tex lekar,
har en förmåga att gå in för att vinna, haha, och då är det nog lätt hänt,
för den sitter tight och bra runt om vid bysten.
Tänkte att om jag syr in två sprung vid sidorna så kanske den är mer följsam att röra sig i,
min symaskin har sett bättre dagar och eftersom det är mycket tyll och dubbeltyg i den
så bestämde jag mig för att sy den för hand. Tar sin lilla tid....haha




Fick en lite försenad julklapp av Erika ikväll också, mysljus!



Städat upp lite och satt mig i soffan med miniriskakor, grekiska oliver och lättfetaost
samt en stor skål med fruktsallad, dock är både blåbär och hallon frysta,
så jag får avvakta lite med att äta, då kan man döda lite tid genom att blogga,
kolla vad man fått sålt på tradera och samtidigt halvkolla på Simpsons :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0