Jul och nyår

Lite julbilder :)

Mysig jul med Kalle och hans vänner, massa mat, julklappar, spela spel,
äta julgodis, massa skratt och 16,5 liter julmust ^_^ Robin hade sin söta katt Elyon med sig,
hon fick mycket uppmärksamhet :) Alva fick ett nytt monopol i julklapp, man använder kreditkort
istället för papperspengar :) Jag fick så sjukt mycket julklappar, galenskap!
Massa massa fint och bra, går inte att räkna upp allt :) I det största paketet fanns en röd, fin köksmaskin! Den gör typ allt! Man kan till och med mala kött med den och göra korv!
 
Underbara jul!!





Har bara 3 bilder från juldagen, men det var en sjukt rolig dag/kväll/natt!
På morgonen stökade jag på lite hemma, tog det lugnt, gick och handlade när affärerna öppnade,
tränade och duschade och gjorde mig iordning. Halv fem gick jag hem till Erika och åt middag med henne, Ronny och Alex, sedan for vi upp till pernilla och honken och firade pernillas födelsedag tillsammans med honkens föräldrar och syskon och sedan kom Emil och Kikki och de fick lite bebiskläder av mig i julklapp, så små och gulliga, kunde inte hålla mig från att köpa :)
Vi sjöng singstar i vanlig ordning och tog sedan en taxi ned på byn och gick på folkan där det faktiskt var galet bra! Inte för mycket folk, träffade massa människor man inte sett på länge, dansade tillochmed, fick sjunga lite, träffade mer människor :)
Innan de stängde gick vi en hög till Jonny för afterparty - mycket trevligt, roligaste efterfesten på länge! Blev rätt sent, så det var skönt att komma hem och sova :)



Nu ser jag fram emot en skön ledig vecka utan massa måsten,
på fredag kommer Anders äntligen hit och sedan är det nyår med alla fina vännerna, hurra!
Vad vore man utan sina vänner? Min familj är självklart en stor del av mitt liv,
liksom Anders är, det behöver man knappast nämna,
men mina vänner är också en stor del av mitt liv, man ska se till att vårda sina vänner väl,
har man otur så står man plötsligt ensam
utan vänner och jag kan inte ens tänka tanken :/ De betyder mycket för mig och skänker mig glädje och värme, finns alltid en axel att luta sig mot, någon att skratta med, gråta med,
dela funderingar och glädjeämnen med.
Ja, de betyder mycket för mig :D Jag har turen att ha många vänner,
många nära men också många bekanta, och jag är glad över det och tacksam :D
Så nyår kommer ju inte bli annat än wünderbar ^_^


Kommentarer
Postat av: Miss Li

Du har många vänner för att du är den du är!! Generös, rolig, empatisk och en sjujävla bra kompis ska du veta!! Nu är inte du och jag så nära men du har alltid varit trevlig mot mig och alla jag känner tycker om dig och jag vet att dina nära vänner älskar dig och bryr sig om dig för att du är den du är! Hoppas du skiter i de små, få människor som valt bort dig, deras liv är tommare utan dig det kan du lite på och ensammare helt klart!! Deras förslust, inte din!!

2011-12-27 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0