Försenade julklappar och träning

Se så fint det var idag när jag gick nedför backen vid Solbacken :)



Haft en bra dag, och det var på tiden. Inte så att det varit överjävligt, men med kassa provsvar,
väntetider på typ allt här i världen och diverese pappersarbete har det varit mindre
roliga dagar den här veckan.
Nu är allt klart iallafall och det ser ut att ljusna. Ska få nya mediciner och öka dosen,
så snart är jag väl helt på banan igen :)
Och tack vare goda vänner, fin familj och underbar pojkvän har allt faktiskt inte varit skit
även när det varit nära, tack till er alla :D

Träningen går bra, visst tar det mer energi än det ger just nu, men som sagt bör
kroppen vara reglerad snart och jag kan ta i lite mer utan att totalkrascha i soffan efter en timmas träningspass, haha :P
Att gå ut på krogen i lördags tog verkligen de sista krafterna, och då satt jag ändå ner nästan hela tiden och kollade på folk :P

När jag kom hem idag låg det ett tjockt kuvert i brevlådan, avsändare Malin Danielsson,
kom upp och öppnade och där i låg två fina julklappar!
Tårögd? Ja!


Sjult rolig bok och ett jättefint armband med texten "Angels exist... And you are one of them"!
Tack gullhuvveMalin!

Själv hoppas jag nervöst att de sista 3 julklapparna jag beställde för himla länge sedan kommer imorgon, blir lite trist om de kommer efter jul, men är det så så kan det inte hjälpas.
Jag tittade inte ordentligt på frakttiden då jag beställde
och såg efter några dagar att den var på ca 3 (!) veckor...smart...

Har nästan nyss ätit efter ett träningspass, nyduschad med mjukiskläder,
kurat ner mig i soffan med slummrande katter omkring mig och ska äta en mazarin och dricka en kopp te och kolla feel-good-jul-filmer som jag sett alldeles för många gånger,
men är det julfilmer så är det, I love it :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0