Juligt helvete och sallad!

Lite juligt :)


Varm choklad med minimarshmallows är skönt en kall kväll, de fina äpplena hittade jag på Konsum, dock kostade de 17,90:-/styck men ändå - fina :)
Julbelysning är så vackert, jag älskar det!

Försöker pigga upp mig själv med små fina saker, har haft två helvetesdagar
och det verkar bli en likadan imorgon med om jag har otur, och det har jag oftast.

Tur då att man har en fin familj, en sjukt underbar pojkvän och fantastiska vänner
att luta sig mot :) Gulliga, mysiga små katter som kurar ihop sig bredvid en i soffan på
kvällskvisten och förmågan att uppskatta det lilla :)

Som att skratta åt det här kortet tex, hahaha, stackars lilla Tina hade precis vuxit ur
lucialinnet och kunde inte vara tärna, mamma letade snabbt åt lite röda kläder så hon kunde vara tomte...som ni ser är det kanske inte riiiktigt det Tina ville vara xD
Helt tom i blicken! Jag verkar nöjd med att vara lucia trots klänningen, hade väääldigt sällan klänning när jag var liten. Robin är dock sjukt nöjd och glad med sin klänning och luva xD




Har hunnit med en timmas träning idag på Wii fit och det verkar som att det
där faktiskt kommer att funka, det var sjukt jobbigt! Jag hade inte förväntat mig det!

Gjorde en lättare sallad till middag med en fruktsallad till efterrätt,
har lite saker att hinna med innan jag kan dråsa ned i soffan och kolla på
cheesy julfilmer tillsammans med katterna :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0