Så mycket saker så lite tid

Har möblerat om i mitt liv och i vardagsrummet,
tagit in natur och låtit energierna flöda lite mer fritt, på alla plan, och det blev mycket bättre :)
Tog och fixade till köket också,
jag och min händige kille :)




Gjorde en till liten julgrupp, hoppas de slår ut snart, de luktar så gott och den doften är verkligen jul för mig :)



Slog in resten av julklapparna, inväntar 2 stycken som ännu inte kommit
med posten, jag hoppas verkligen de kommer snart, är ju inte så många dagar kvar :S




Eftersom Anders åker bort för att jobba och sedan fira jul hos sina päron i Norrflärke
och jag här så hade vi minijul bara vi två och öppnade julklappar,
gissa om jag gillar min julklapp eller!!! :D Har önskat mig det hur länge som helst :)



Lite småbilder från helgen, Malin D kom och hälsade på och stannade tills söndagen,
vi hann med mycket slappande och filmtittning, åt älgfilé med grönsaker och god sås,
drack baileys i isglas och lite champagne, gick på konstutställning där min fina nuna fanns med bland konstverken, inte varje dag det händer :) Jag delade ut julklappar till henne och Erika,
vi pratade en hel massa vilket var behövligt och ja - hade en jättebra helg!
 Och mina skor som jag väntat på kom :) Fynd fynd!


Och varje dag jag ser granen blir jag glad, den är så fin :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0