Tio öre och mer

Finns en app där man kan kolla hur mycket en viss summa var ett visst årtal,
ganska onödig kanske, men väldigt intressant!



Saknar Anders, det är jobbigt när han är borta och jobbigare när han är borta länge,
men det är skönt att sakna också, det finns en viss bitterljuvhet i att sakna någon.
Och vi hörs ju flera gånger om dagen, så det går fint :)
Sedan har jag ju de här små söthögarna att komma hem till varje dag också:


De ligger runt mig i soffan nu när jag bloggar, små gullbollar!

Är aningens lej på att varken trean eller femman verkar funka, samt någon kanal till,
när de andra funkar utmärkt. Dock har Boxern spelat in lite cheeesy julfilmer till mig
så jag har att titta på om kvällarna.

Måste också berätta att Wii fit faktiskt funkar!
För det första var det jobbigare att "spela" det än jag trodde det skulle vara och det ger resultat!
Bra resultat dessutom! Ger det 40 minuter till en timma per dag och det är verkligen
som vilket träningspass som helst, bara det att det är galet roligt :D
Jag är supernöjd! Tack Anders!

Nu ska jag fundera ut någon middag, marinerad kyckling i ugn fick bli en
sen middag igår, så något annat än kyckling idag tror jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0