Så kom fredagen

Snöbusväder ute, vinden viner och snön faller,
var ute och gjorde ärenden och höll på att snöa över så fort jag steg utanför dörren :P
Mysigare att vara inne, julmusik och en kaffekopp, ska väl städa upp lite och
göra klart fler julklappar.

Har massa apelsiner och clementiner hemma,
tog och gjorde färskpressad juice igår, gick åt en del apelsiner för en halvfull kopp, haha :)




Jag går ju alltid overboard med julklapparna, det är roligt :)


Har köpt små polkagriskäppar som jag tänkte hänga i julgranen :)
Har förpackat brända mandlar jag gjorde häromdagen i små pappersstrutar.
Den lilla minijulgranen jag satte i en korg med mossa håller sig fint :)
Får se om jag julpyntar lite mer senare idag, är betydligt piggare idag än vad jag var i onsdags och igår, fick bra med sömn inatt så den här fredagen blir nog bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0