Rörmockarproblem

Sitter och inväntar en rörmockare...
Verkar som ett sådant där toalettblock har råkat spolats ned,
vattnet rinner undan men supersakta...
Fick dock tag på en rörmockare som ska komma nu under dagen, jag undrar när?
Måste ut och handla det sista tills imorgon också, ska träffa upp Pernilla, Honken,
Alex, Erika, Ronny och Weronica vid klockan två, får väl se om han hinner komma innan dess,
annars får jag väl skynda mig hem när han ringer :P
Förut bodde jag med en rörmockare, hade aldrig några problem...haha, the ironi!


Fixade nyårsnaglar igår, pysselpillande!



Igår var vi en sväng och hälsade på Erika och Ronny,
sedan gick jag, Weronica och Alex hem till mig och spelade Wii :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0