Right back at you!

Varit vaken från fyra och framåt, dagen började inte så bra och sedan blev
det inte direkt bättre. Lessen och frågande, massa möten (som dock gjorde det
lite ljusare) och massa folk på byn när jag skulle handla vid lunch.
Men så öppnar man sin mailbox och får sånna här fina och gulliga rader,
det vände hela dagen och värmer ett ärrat gammalt hårdrockshjärta :D


Aaaaawwwh!
Right back at you säger jag!

Nu ska jag pyssla på lite med hobbyverksamheten, som det så fint heter,
och sedan invänta kväll. Lillasyster kommer till Strömsund och jag har saknat henne så!
och imorgon åker vi ett gäng på bröllopsfest! God mat, massa fina människor som ger bra energi
och Anders och Tina och ja...det kommer bli hur bra som helst, jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag är bara ärlig och tog mod till mig och se så bra det blev. Du ska ha en kick as kväll ikväll och imorrn får du ha det så himla fint med goda vänner å snygg Ed å snygg Tina å Snygg torsten ja å Kenny då ha ha.

2011-12-02 @ 13:59:02
URL: http://erikasskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0