Paus

Ja helt klart en paus-dag.
Inte för att jag längtar till sjukhuset och provtagningen men det är ändå
en bra sak för då kan medicinerna regleras och när man får rätt dos av allt i sig
så brukar man återhämta sig rätt fort. Sedan har jag bara fått ett par timmars sömn
och inte hunnit med att äta ordentligt och det påverkar såklart.

Ska slå in några till julklappar framåt kvällen om jag orkar,
och sedan uppdatera med lite bilder på brända mandlar och stora, rosa, fluffiga kokostoppar,
om jag har energi till det vill säga :P

Ha en bra kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Fröken sur

Krya på dig och hoppas du får bra svar på sjukhuset! Och ta gärna lite kort på dina julklappar som du gör, dom är fantastiskt fina och kreativa! Jag vet inte hur mycket du läser runt här på nätet men vill bara säga att ta inte åt dig ett dugg av pikar och skit, en del är bara så otroligt avundsjuka och kan inte leva sitt liv utan att peta ned på andra. Eller ens slå in en julklapp fint utan måste tillåme då använda sig att det som en sak för hävda sig själva och försöka pika och trycka ned andra. Nä.. ta vara på dig tjejen.. du är bra och en glad och fin människa.. det vet jag att du vet eftersom du har så många omkring dig som tycker så mycket om dig. Ville bara säga det för jag tycker du är bra och du förtjänar inte skit från sånna som inte kan må bra själva om inte andra mår lite dåligt och tycker om att se när det går dåligt för andra. Jag tror du vet men gör du inte det så strunta i vad jag skrivit.. det är bara små, små människor ändå som använder sig av fb å blogg för att skriva små kommentarer om folk istället för att bara sköta sina egna liv. patetiskt att pika och dra fulingar på det där sättet. Ha det nu så bra och lycka till på sjukhuset tjejen!

2011-12-07 @ 17:23:55
Postat av: Cici

sv till fröken sur: Hej hej! Nej, jag läser faktiskt inte så mycket på nätet, fast jag förstår inte riktigt vad du menar? men tack för det fina, det värmer och slår jag in fler julklappar så kan jag självklart lägga upp kort ^_^ Jag brukar ju gå overboard när jag slår in julklappar, haha, vi har roligt åt det varje år :P Men ha det så bra och var inte rädd för att skriva namn eller länka till blogg nästa gång :)

2011-12-07 @ 17:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0