Motörhead, Ikea och iPhone!

Sitter i sängen på hotellrummet och bara drar mig, vaknade klockan åtta
helt utsövd - det var länge sedan!
Drar bara lite kort om konserten nu, kommer bilder (de få jag kunde ta) och mer info sen,
kanske imorgon. Jorn som förband tyckte jag var bra, för mig, eftersom jag gillar dem skarpt,
men som förband till motörhead? Jag vet inte....
I vilket fall var det sjuuuukt bra och jag är så glad :D

Nu ska vi strax bege oss mot Ikea - ett helt annat äventyr :P

Och jo, jag är nu en av alla de som fallit för en dumbphone ^_^
Tar ett tag att vänja sig, men jag tycker mycket om den!
Nytt nummer blev det också, det lär nog ta ett ganska långt tag att vänja sig vid, haha,
kommer säga fel hela tiden är rätt så säker på :P



Ha det så bra!



Det finns två misstag att begå i sökandet efter sanningen. Det ena är att inte gå hela vägen och det andra är att inte börja gå.
-Buddha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0