Middag i överflöd

Ibland önskar man att man kunde dela sig i två :P
Är bjuden på två ställen på två middagar på lördag, dock är den ena bjudningen
planerad sedan några veckor tillbaka, men den andra hade varit trevlig den med :P
Vi får väl mötas upp allihopa efter att vi alla ätit helt enkelt :)

Varit i Östersund idag med Anders, Pernilla och Kikki,
hann med lunch, gå i massa affärer och hitta några julklappar.
Jag, Pernilla och Kikki gick runt på Lindex och kollade på barnkläder,
det lät mest "Ooooooh!" och "Iiiiiih!" och "Aaaaww" hela tiden, haha :)
Så mycket smått och fint och gulligt!
Vi såg också en enorm flock med fåglar som flög runt, runt ovanför Lillänge,
och med enorm flock menar jag massa, massa, massa! Läskigt många!
Har faktiskt aldrig i mitt liv sett så otroligt mycket fåglar på en och samma plats innan.
Lite skräckfilmskänsla var det, så vi skyndade oss in på skopunkten :P

Anders är i köket nu och slår in ett paket till mig,
jag vill gärna gå in och tjuvkika :P Slog in en till julklapp till honom igår,
så båda är nyfikna och vill öppna nuuuuuu! xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0