Läsa andras bloggar

Jag läser inte många bloggar, knappt någon,
jag klickar ibland upp okända människors bloggar om det är något intressant
på Blogg.se's förstasida, oftast om det handlar om mat, haha :P
Kollar då och då in på Malin W's blogg för att titta på allt fint hon målar men det blir inte så ofta
jag gör det heller. Läste min kompis Sofie's blogg då och då förut men nu har hon slutat blogga.
Erika's blogg tittar in i då och då, där skrivs det flitigt :)
Min kära vän Malin D's blogg är nog den enda jag verkligen läser,
brukar "sammla ihop" några dagars inlägg och läser allt på raken,
hittade ett parti i ett av hennes inlägg som jag var tvungen att kopiera och lägga in här,
kan inte annat än att applådera henne för inlägget:

"Jag är så less på sura och bittra människor att jag snart får ett bryt. Stackars er. Ni måste ha det tusen gånger värre som inte kan uppskatta saker och skyller allt ert elände på andra. Eller låter det gå ut över andra. Nä, låt mig vara...jag har nog med mitt eget så jag behöver inte era dåliga energier. Sånt tar jag bara från de jag tycker om. Dessutom är jag jäkligt less på alla fördömande typer...ja, jag dricker sprit, lever jäveln, svär och tror på spöken..och baserar ni (eller du!) din uppfattning endast på det så, fine..då kan det få vara. Jag är mycket mer än så och eftersom det fortfarande finns folk som tycker om mig så borde jag ju ha några bra egenskaper också. Jag klarar mig utan det där...och det skulle aldrig falla mig in att ändra mig för att vara nån till lags..nej tack...Ser du ner på mig så kommer jag då banne mig inte att se upp till dig! Åsikter får man ju så klart ha..man behöver inte tycka samma eller ens tycka om det andra gör...men man kan i alla fall respektera. Du tycker si och jag tycker så."

Bra inlägg!


Kommentarer
Postat av: Malin

Men tack! Vad gulligt av dig av dig att uppmärksamma det!=) mycket glad att nån tycker som jag =) <3

2011-12-29 @ 22:50:36
URL: http://malinsminut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0