Låg energi

Eftersom jag skulle lämna prover idag på sjukan så skulle jag inte ta någon medicin,
och det märks. Har somnat till sittandes hela dagen och har noll energi, kunde knappt skala potatisen när jag skulle göra potatismos till middag, haha, hur svag som helst.
Ont i hela kroppen och illamående. Ne usch, ser fram emot imorgon då jag förhoppningsvis kommit på banan igen med medicinen, det går rätt fort åt båda hållen. Har glömt tagit med mig medicinburkarna några gånger då jag tex åk till Norrflärke och shit vad energin rinner ur en fort!
Får också hoppas på snabba provsvar, så jag får nivån reglerad :)
Tror jag ska ta och dricka en kopp te och kolla på det Boxern spelat in åt mig nu
och kura upp mig mot Anders axel och invänta mer sömn :)
Så kanske jag är fit for fight imorgon :)

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0