Klä granen och knuffas

Pheeew, de sista julklapparna kom i tid :)
Handlat, fikat, handlat, hälsa på mamma och äta skinkstut, handla mer,
gå hem, hitta postavi i brevlådan, ut på byn igen, slå in de sista julklapparna, ut på byn och lämna en julklapp, hem och slå in resten,
åka till mamma och träffa henne och Tina och Robin och bara slappna av och klä granen
och julmysa och spela fia med knuff - skrattat så jag har ont i magen :D


Imorgon när jag vaknar är det JUL!
Underbara dag!
Skulle ha rullat köttbullar ikväll och stekt på dem men färsen var fortfarande rätt frusen och jag har noll energi i kroppen, så jag får kliva upp lite tidigare imorgon och
fixa köttbullarna och göra en jultårta.
Nu ska jag bara känna lugnet hemma och kura med min snuggie och katterna i soffan :)

Sov så gott alla när ni somnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0