Inte ironiskt

Tänk så clueless du är ändå......jag vet att du verkligen inte förstår,
för det har du inte förstånd till. Din stackare.
Ja, jag tycker faktiskt synd om dig, på riktigt.
Inte ironiskt, ne jag tycker synd om dig på riktigt.
Du fattar verkligen inte. Tur för dig att andra människor iallafall har vett nog att vara
artiga och snälla. Det är det enda. Men det förstår inte du.
Jag har alltid tyckt synd om dig. Folk har inte förstått mig,
och tillslut förstod jag dem.
Ne...stackare :(


---

Dags för lunch kanske?


Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du kollar in min blogg ibland! Det är så himla kul att veta vem som läser :) tack!

2011-12-01 @ 15:21:08
URL: http://saraochsakerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0