Ikea vs Motörhead

Nyss ätit klart furkost och plockat bland kläder och saker,
önskar klockan kunde gå fortare :)
Hittade det här teet på Ica, hur gott som helst, gillar man te rekomenderar jag det:



Ikväll blir det middag med älsklingen i Sundsvall och sedan Motörheadkonsert!
Bjuder på ett kort, haha,
blir nog den stassen ikväll gissar jag på :)



Längtar redan till helgen fast det nyss var helg :)
Får ju finbesök och det är alltid roligt, speciellt när man inte ses så jätteofta.
Fast jag har ju haft turen att träffa henne väldigt ofta ändå tycker jag :)
Och helgen som var var väldigt trevlig :)
Fredagen satt jag och Anders och spelade New Super Mario Bros till halv två på natten och åt julgodis, lördagen var vi hos mamma där det behövdes skottas rätt rejält, kom ju så mycket snö på en och samma gång.



Sedan var det hem och pynta sig
och så iväg på middag, var bjuden både till Pernilla och Honken samt Per K,
dock hade den första nämnda inbjudan kommit tidigare, så vi for dit.
Asgod middag! Lätt paltkoma ett tag efter maten, massa trevligt prat och senare på kvällen kom
Per K med sina middagsgäster i form av Erika, Ronny, Alex och sig själv,
lite innan dem kom Axel och Elin och sen...hummm, missa jag någon nu?
Säkerligen, sorry för det isåfall, haha, jag och Elin battlade
i källaren på singstar och sedan applåderade vi Ronny och Alex som tog ton :)
Blev iallafall en mycket trevlig kväll :)
Söndagen var som vilken söndag som helst, inget särskilt med den, mysbyxor, hemmabio och sånt,
vilket gör att jag älskar söndagar, de är oftast bara vanliga mysdagar :)

Ne, nu ska jag plocka ihop lite mer kläder och se till att jag har allt,
efter konserten blir det övernattning på hotell i stan och på onsdag blir det
shoppingtur på Ikea, så jag ska kolla lite på deras hemsida så jag är "redo" ^_^
Och allt ingår i min födelsedagspresent, kan ni fatta?
Jag måste ju få skryta lite om finkillen min ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0