Ikea och Åhlés

Lite bilder från Ikea kommer här samt bilder på fint pynt från Åhléns,
Motörheadbilderna är på kameran och jag orkar helt enkelt inte
plocka fram den och föra över, får bli en dag när jag har tid och ork :)
(de andra bilderna tog jag med mobilen)

Hittade underbart snygga lampor på Ikea, men för 350:-/styck kändes de för dyra
och fick stanna kvar. Däremot kan man inte säga annat än att frukosten för 29:-/var var riktigt prisvärd! Burp! Hade en sjukt nice dag, vi promenerade runt lugnt och fint och kollade på saker,
förstår mig inte på folk som tycker det är jobbigt att gå runt på Ikea, jag älskar det :)
Kanske inte är så roligt om man stressar dock, kanske är det folk gör fel, haha :)



Superfina, om än lite dyra, julprydnader på åhléns :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0