Hallongrottor

Ja, jag gjorde några hallongrottor, och tur var väl det,
för det var precis vad jag behövde :)




Tog och möblerade om här hemma, nya energier och allt det där,
har rensat och ordnat både i det sociala livet, i huvudet, bland känslorna och här hemma,
så en ommöblering var liksom det sista och sen är jag klar - blev bra!
Ja...allt blev bra :) Som det känns iallafall, jag vet inte hur alla andra i hela vida världen känner, gör, tycker, tror, antar osv... Men jag mår bra, blir mer avslappnad för var dag som går,
har tillochmed kunnat sova riktigt bra de senaste tre dagarna!
Såhär blev det iallafall hemma:


Bakom det vita ska det göras en filmhörna framöver,
projektorn ska fästas i taket, bordet ska flyttas och sedan ska det läggas massa kuddar och filtar
och mysiga mattor på golvet, kanske en mindre bäddsoffa :)

Nu ska jag äta hallongrottor och kura ihop mig med min snuggie, vänta på att Anders kommer tillbaka, han har skjutsat några vänner till flyget på frösön :)
Imorgon åker han till Norrflärke för att jobba och stannar över julen,
många långa dagar tills vi ses igen, det känns väl sådär, men det klarar vi bra,
som vi alltid gör. Självklart kommer jag sakna honom, det är inget snack om den saken...
Men men, jag får kura med katterna, hälsa på mamma och de andra, umgås med massa vänner och ha lite sköna, ensamma hemmakvällar med Cici-filmer och hela soffan för mig själv ^_^

Ha det så bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0