Göra macarons!

Har i några veckors tid funderat på att göra macarons,
har lånat en mandelkvarn av mamma och ska egentligen bara skaffa mig nog med
inspiration för att börja. Såg en länk till det här på fb:


Säkert väldigt behändigt, men dyrt :P
Vi får se när jag kommer mig för att göra några.

---

Gick mycket bra på sjukhuset iallafall, lämnade några liter blod,
haha, ne kanske inte några liter, men ett par rör. Hoppas provsvaren kommer fort,
det är lagomt roligt att gå runt konstant sjuk och lågt med energi hela tiden.
Sömnlösheten har helt klart gjort sitt den med, ska börja på en ny, kortare period med
sömntabletter snart. Inget jag riktigt gillar, men kroppen och hjärnan måste få mer sömn
och är det enda sättet så fine.

---

Sitter och lyssnar på julmusik och har en lugn och skön dag utan något att göra,
försöker allt vad jag kan att slappna av och försöka gå ned i varv.
Kollar på sidan damnyouautocorrect och skrattar rakt ut, jag måste sluta läsa snart,
hahahaha, kan inte slita mig!






Skrattar så jag gråter ibland när jag läser, och så lättroad som jag är kan ni ju förstå vilka skrattattacker det kan bli, haha xD Ser fram emot att få min nya dumbphone!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag gjorde det förra året å det är inte så svårt man behöver ingen såndär grejstjoffsgrej. går lika bra med en sådan liters el 5 liters plastpåse som man klipper av hörnet på, plåt å plåtpapper. Vispa, vicka skålen ovanför huvve stannar de kvar e de klart å spritsa ut viola enkelt som en plätt. Eller som en voffla. :D

2011-12-08 @ 17:29:02
URL: http://erikasskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0