Får hoppas på det bästa

Torsdag, och om 3 timmar ska jag till sjukhuset för att lämna nya prover.
Hoppas på snabba svar.

Jo, för den vetgirige, jag hade tydligen skrivit något som alla inte förstod för någon dag sedan:

Idiom; som fan/satan läser bibeln

Betyder: genom att medvetet misstolka eller snedvrida något för att passa sitt eget mål eller synsätt

Så, den som inte visste vad det betyder vet nu :)


Och ja, jag kan bara säga att jag är trött på allt drama som folk skapar,
det är svårt att hålla sig utanför när man hela tiden blir indragen i det trots
att man inte vill. Och för de som sitter och läser min blogg som satan läser bibeln
så kan jag bara säga en sak: Kanske ni ska sluta läsa? Ni är inte kopernikus och
ni gör bara er självla på dåligt humör genom att hålla på såhär.
Jag har ingen aning om vad som händer i personers liv som jag inte umgås med,
så jag kan däför inte skriva om det i min blogg. Försök snälla, snälla förstå det.
Jag tycker missuppfattningar och skitsnack är jobbigt, jag mår dåligt av det,
om ni inte gör det så fine, men bara låt mig stå utanför det som jag själv valt.
Jag vill att alla ska må bra, det är det enda.
Den som upprepat fäller sig själv kan jag
inte ge hjälp åt och den som medvetet väljer att missuppfatta saker kan jag heller inte
göra något för... Det här gäller alla som tar åt sig,
och är du en av de som gör det får du kanske fundera själv på vad det grundar sig i.
Jag vill bara som sagt få leva som jag gör, ska inte behöva väga mina ord på guldvåg
för att de kanske, kanske kan missuppfattas om man så vill, och jag vill som sagt snälla
kunna tycka att saker är "hiskeliga" "roliga" "underbara" osv utan att det ska betyda något annat än att det är just MIN personliga uppfattningen och inte för att racka ned på någon. Är det så svårt att förstå det? Om något har hänt någon jag inte umgås med eller pratar med eller ens vet var den är, hur ska jag då kunna veta vad den person gjort och inte? Jag hoppas jag kommer tydligt fram med vad jag menar,
för jag tror ingen vill må dåligt eller liknande. Att tänka efter en gång extra är alltid bra. Nu hoppas jag att det här inte skapar problem, för det var menat tvärtom. Jag vill stå utanför när jag själv valt det - jag vill att alla ska må bra - jag vill kunna skriva vad jag vill i min blogg utan att vara skiträdd för att folk ska vrida det till saker som inte finns - jag vill vara utan allt drama.
Hoppas ingen blir sårad, det är inte min mening, jag vill bara leva i lugn och ro.

Nu ska jag återgå till att fundera ut frukost och
hoppas verkligen alla får en bra torsdag, vem du än är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0