En dumbphone?

Jag trodde helt ärligt aldrig att jag skulle ha en telefon med
värde på över femtusen (!) kronor i min ägo...men ja, även jag har blivit med "smartphone",
stort tack till Anders ^_^ Den kommer om några dagar :D
Kommer dock vara sjukt rädd och försiktig med den,
känns liiiite konstigt att gå omkring med nått så dyrt.



Får väl se om jag blir en av alla de där som konstant sitter med näsan i mobilen och facebookar och har sig på fester och middagar :P
Tror dock inte det, med tanke på att jag tycker det ser så respektlöst ut när folk gör det,
och istället för att sitta och facebooka så kan jag ju faktiskt prata med
dem som är runt omkring mig :P
Med det sagt så är det inte 100% klart att jag aldrig kommer använda min mobil till just sånt,
men har jag ett enormt behov att att kolla facebook och/eller annat så får jag väl göra det
i samband med toalettbesök kanske, kissa, tvätta händer, kolla mobil typ :P Haha xD



Och ett litet meddelande till alla kopernikus där ute:
Världen kretsar inte kring er.
Läs inte min blogg som satan läser bibeln, inget blir bra av det.
Tagga ner och tänk efter :P



Nu ska jag inspireras!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0