Det är bara ett skal, bara yta...

Ännu ett inlägg med "vill-ha-saker", roliga prylar,
inspiration och andra random nicknacks :)

Finns så många roliga, gulliga, snygga skal!
Jag vill ha alla!



Pernilla fick en försenad födelsedagspresent av mig idag,
tog sin lilla tid innan den kom och när den väl kom (idag) så ja...Meningen är att det ska
vara en klänning, som på bilden, men den var liiiite för kort för det, haha, så hon får ha den som
en topp istället, lika fint det :)



En parfym jag gärna vill ha :)


Har gått lös på nageldekorationer, provat massa olika saker,
får bli mer enhetligt till nyår tror jag xD




Det här halsbandet nedan kommer från Dolce&Gabbana och kostar 2790:-!!
Galenskap...Sååå fint är det inte och 2790:- för ett sånt enkelt halsband?
Galenskap.... :P


Här är ett par skor jag köpte för typ 2 eller 3 år sedan, hade dem ett tag och sålde dem sedan
på Tradera och fick igen pengarna - gotta love Tradera som sagt!
Saknar dem lite, men det var så sällan jag hade möjlighet att ha dem,
halka omkring på klackar är inte min melodi om vintrarna och på sommaren var
de för varma. Kan ha lite klack om man ska vara inne någonstanns, men att trava runt i
högklackat med mina småfötter (stl 34/35) på is och i snö, det går inte :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0