Bort med dåliga energier

"De lyckligaste människorna har inte det bästa av allt, men gör det bästa av vad de har"

Läste det nyss på facebook, extrasyrran som lagt upp kloka ord och det var så fint,
delar med mig här.
Och det stämmer bra, tycker jag. Men jag är överlag väldigt lycklig eftersom jag är
lyckligt lottad med fin familj som jag umgås med, den finaste pojkvännen som finns som bygger, bakar, ger massage och delar min dåliga humor och såklart underbara vänner som ger skratt,
kramar, ett öra som lyssnar och som finns där i vått och torrt.
Ja...ett fint liv, som flyter på bra med enstaka väggupp, lite som det ska vara :P

För några år sedan gjorde jag en bortrensning av dåliga energier,
och efter en sån grej känns allt mycket lättare. Jag har tillsammans med några andra
påbörjat en ny rensning av energier nu. Personligen ska jag flytta om lite möbler och ta in lite natur i lägenheten bland annat och göra lite andra saker. Kommer bli bra :D
En enkel sak man kan göra också är att skriva ned alla saker man vill ändra på i ett brev
och sedan antingen välja att spara det och läsa det när man känner att tiden är mogen
eller så kan man bränna det och därmed släppa de dåliga energier man inte vill ha i sitt liv.
Tycker du allt det här låter flummigt så är det ok, du har säkert något eget litet tricks du använder
dig av för att må bättre :) Whatever makes you feel good :)

Ikväll blev jag utbjuden på promenad av Weronica efter repet vilket passar bra,
måste försöka ta mig ut och röra på mig så mycket jag kan,
skulle dock ha investerat i lite bättre vinterskor tror jag :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt fint var det och sant! Och dina egna ord var också väldigt possitiva. du skriver mycket fint om dina nära, det blir dem nog glada över! tack för en fin blogg med många bra recet och middagstips tycker jag!

2011-12-07 @ 09:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0