Blomsterbud och vänskap!

Det ringde från blomsteraffären för ca 20 minuter sedan,
jag hade blommor att hämta :)
Travade iväg och fick dessa!




Jag och Erika fick aldrig någon bra start. Jag var ett ex och hon var en ny,
tyvärr räckte det för att misstänksamhet och annat dumt skulle koka och bli en
giftig soppa. Jag försökte ett par gånger att ta kontakt, låta den giftiga soppan utan grund
hällas ut och istället bryta bröd som systrar. Tyvärr gick inte det. Tiden går och det är vatten under
broarna. För någon månad sedan gjorde Erika något jag tycker är mycket hedersvärt;
hon kom fram till mig när vi båda var ute på lokal och frågade om vi kunde prata.
Hon bad mig så mycket om ursäkt för att hon aldrig gav mig någon chans, och för att hon snackat
skit om mig och tyckt illa om mig, endast av anledningen att jag var ett ex.
Det är stort av henne, tusen cred ska hon ha för det.
Jag svarade bara att det klart allt är ok, inget att överhuvudtaget tänka på och att
jag så otroligt mycket uppskattade hennes ursäkt och självklart tog emot den.
Det var början på en väldigt fin vänskap oss emellan.

Nu ska ni inte för en sekund tro att Erika på något sätt är en sådan människa som dömer
hej vilt, det är hon verkligen inte. Hon var på en plats i livet där det helt enkelt bara blev sådär.
Hon har många fina egenskaper och hon är en av de sällsynta personer som verkligen bryr sig om
människor och vill hjälpa till där hon kan. Hon är glad och sprallig och positiv och skänker glädje och god energi till alla omkring sig.

Jag är så glad att vi har den här vänskapen nu,
hon är en av alla de fina människor jag har turen att omge mig med,
som gör min värld hel och vacker!

Tack!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag är så glad och upprmd över den här vänskapen och att vi nu är vänner. Hade du bara varit en random människa jag hört rykten om hade jag inte brytt mig. Men som sagt situationen, tiden och rummet satte sig i mina tankar och av rädsla agerade jag som jag gjorde. Så ksönt att du är en sådan fin och öppen människa som kunde se förbi detta och ta emot min ursäkt och låta en fin vänskap växa fram.



När vänner är ledsna så vill jag visa att jg bryr mig om dem och mina vänne växer inte på träd. Jag har få men nära vänner och du är absolut en av dom.



Så som Eva och nu Anne och några fina i stan. NI betyder

2011-12-02 @ 15:33:28
URL: http://erikasskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0