Bli Buzzador!

Som jag nämnt några gånger innan så är jag Buzzador, vilket innebär att jag har möjligheten att prova på massa roliga produkter och upplevelser gratis,
det enda jag måste göra i gengäld är att säga vad jag tycker om produkterna.
Har fått prova allt från hårinpackning till filmer, tevespel, musik och massa mer :D

Vill Du bli Buzzador?
Just nu söker de med ljus och lyckta efter nya Buzzadorer och stämmer du in på
beskrivningen nedan så tveka absolut inte att klicka på länken, det kostar ingenting och du
får som sagt möjlighet att pröva på massa, massa roliga saker och sedan
skriva vad du tyckte om dem :D



Klicka här! http://www.buzzador.com?refstr=CiciStardust Klicka här!


Jag lovar, det är bara roligt!
och jag menar....free stuff - det är alltid bra! ^_^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0