Angry birds vs Wii Fit

Fick många bra julklappar, har väl inte hunnit "använda" de flesta än,
förutom det jag fått av Anders :) Wii fit och iPhonen har gått varma här kan jag säga,
lär mig min iPhone mer och mer för var dag som går, skaffar appar och plippar runt,
den är skitbra! Det jag spelat mest är väl Angry Birds, haha, har totalfastnat!


Är än så länge bara på Danger Above, det är ett beroendeframkallande litet spel :)

Wii fit funkar, jag rekomenderar det verkligen :D
Blir dock kanske en timmas total träning med Wii Fit och antal timmar Angry Birds, haha xD

Beställde hem två nya, hårda skal samt skärmskydd till mobilen,
hittade en trevlig butik på Tradera, 9:-/styck och shyssta samfraktspriser!
Ibland ska man ha tur och vinna auktioner också :D
Annars tror jag de går på ca 69:- till 89:- styck. Butiken (ja, butik, en del har det, annars är det mest privatpersoner) heter Annika26, sök bara på iPhoneskal på tradera och leta reda på det namnet :)



Funderar på att "blinga" det svarta skalet, så det blir lite mer Cici-igt :D




Bjuder på en bild på en av de 3 katterna som bor här: Demi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0