Gnälla och känna lycka!

Clueless och ego, jävla trevlig kombo, haha xD Pheeeew...dogde a bullet, efter ett tag. Fattar att ingen orkar. Ändring, kanske? Kommer nog inte ske. Clueless, som sagt. Din stackare.

---

Imorgon blir det smörgåstårta :D

---

En bild från Gore & Corpsepaint-festen:



Var så sjukt rolig del av en underbar kväll :) Jävligt rolig fest som sagt, älskar när man har teman på festerna, jag och mina vänner har ofta det, och den här festen var inget konstigare
än en fest med hippie-tema, eller moulin rouge-tema, eller studio 54-tema osv :)
Så länge man har humor och självdistans kan man klä ut sig till mycket ;)
Träffade Johan där också, hans lilla bebis har redan blivit 8 månader och han är en stolt och glad far, och det med all rätt :)

Och på tal om bebisar så fick jag en bild och ett samtal av en gammal kompis som är med barn
och fått så fin gravidmage :) Fick reda på det för någon dag sedan, var på tok för länge sedan vi pratade så det var sjukt roligt på många sätt att höras av.
 Och hon är så duktig som jobbar OCH tränar under graviditeten.
Eller som hon säger: "Det är väl en självklarhet, eller? Både jag och bebben mår bra av det!" ^_^
Jag är inte gravid och jag orkar absolut inte träna efter jobbet, haha! :P
Synd att jag hann sälja av mycket av de bebiskläder jag hade köpt,
annars hade hon ju kunnat fått dem, hon hade uppskattat det :D

---

Sömnen är som vanligt - mest frånvarande. Sliter lite på en att jobba som jag gör nu
med så lite sömn i kroppen, men det går helt klart :)
Och man kan inte stanna hemma för minsta lilla sak och bara lata sig.
Upp 05.00 och hemma igen vid 16.00 efter att ha svetsat, slipat, slagit med slägga och lyft stål...pheeew. När jag väl är på jobbet går det bra,
det är på morgonen och när jag kommer hem som det är som jobbigast.
Nu blir det ca 4 till 5 timmars sömn per natt och jag tror jag måste gå och prata med
en läkare om bra sömntabletter snart, även fast jag inte har någon lust att ta sånna tabletter.

Ryggen värker också, jag har nog inte gjort sjukgymnastövningarna nog ofta men
det som känns mest är nerven som ligger i kläm, den kan jag inte göra nått åt.
Men men, jag har haft den här onda ryggen i över 10 år och
jag har väl inte vant mig utan snarare anpassat mig till att det är såhär det är,
kan inte gå runt och gnälla och så för ryggen för det gör det inte bättre.
Jag kan lika gärna suck it up och göra det jag ska och bara leva :)
Har funkat bra hitills och, ja,
ibland sitter jag hemma för mig själv och kvirar lite, måste få ur mig det ibland.
Och lite gnäll här också i en medial form. Och det räcker. :D

---

Önskar jag kunde göra om sommarveckorna som varit, hur jävla fantastiskt har det inte varit?!
Underbara fina vänner, fan vad jag är tacksam över att jag har så många galna, snälla, omtänksamma, ödmjuka, opretentiösa människor i mitt liv som förgyller det!
Och familjen :) Och finkillen!
Lycka! Och framtiden, den känns ljus och fin,
jag ser ett hus och en gård och sedan barn och giftermål ^_^ nu lät jag töntig, jag vet,
haha, men det får man vara ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0