Käftskiva och massa mat!

Har gjort lite korvstroganof och biffar under veckan :)




Biffar :)
Blev så hungrig dock när jag lagade maten att jag glömde fota
resultatet, men gott var det!

Bara att blanda allt och göra platta biffar - stek.





Åsså lite potatis i ugn till det :)
Blir en nice lunchlåda imorgon på jobbet :D



De som blev "över" styckfryser jag, skönt att plocka fram kvällen innan och tina upp och sedan bara steka på till middag :)



Har fått nytt favorit naturgodis - fruktbitar!



Dock, och hör mina ord och märk dem väl:
FRUKT ÄR INTE GODIS!!!

Den som myntade det uttrycket måste ha varit lite densed!
Meeeen...när jag nu inte ska möla i mig så jävla mycket socker och skit
så får det gå, och det är faktiskt gott.
Men inte är det choklad inte....eller saltlakrits.

Verkar som att sömnbristen påverkat saker...ska ta nya prover på måndag
och som det känns nu och med min vanliga otur blir det nog till att höja medicinnivåerna.
Och vad ska jag göra med ryggen? Ett jävla gnäll här, jag vet, men ja, jag blir så
orolig över jobbet. Jag går dit varje dag och jag klarar mig genom dagen,
men hemma rasar jag ihop i sängen eller soffan och försöker sträcka ut den,
försöker hitta något sätt som är ok, som gör mindre ont.
Den dödar mig snart. Jävla rygg.
Får se på måndag vad läkaren säger om det med.

Om jag orkar ska jag helt klart på kräftskivan med stort K på lördag!
Håll tummarna för ryggen nu!
Och...det heter numera käftskiva, haha, pga Robbons roliga stavfel ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0