Ifred?

Fick hem den nya röda färgen för någon dag sedan och färgade håret ännu mer rött.
Tyvärr är de så jävla svårt att ta bilder på hur det egentligen ser ut,
men här är en liten titt iallafall:



före



Utan blixt på kameran och med, haha!



Efter :D



Färgade lite blonda slingor som jag ska sätta i (keratin, enkelslingor) också :)

---

Måste bara säga att det är så jävla skönt att kunna blockera och skydda sig från folk som
bara vill en illa...pheeew. Nu hoppas jag att männsikan fattat en gång för alla,
mår fan dåligt av all skit, jag orkar inte mer :(

---

Imorgon drar vi till Sorsele på Rock out wild och det ska bli så jävla roligt!
Ska bland massa andra band se Caliber 69 och jag lääängtar!
Dock är det deras absolut sista spelning och jag gråter nästan blod :(
Ska också njuta av Dia psalma och där är det samma sak - deras farvältour :(
Men ja, jag tror det kommer bli skitbra!

Åse "Jordemor" behövde få 2 kvastar och en skylt levererad till Bredbyn,
så jag och Malin packar in dem i bilen, ger dem till Anders i Sorsele och sedan tar han dem
till Bredbyn. Som tack fick vi den här sjukt fina keramikskålen hon gjort, full med godis ^_^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0