Använda tapeterna?

Upptäckte att tiden på blogginläggen inte stämmer alls, undrar om jag kan ändra det någonstanns?

Kikade runt på nätet för att hitta inspiration till vad jag kan göra
med de rustatapetrullar jag har som jag inte vill använda och hittade lite olika fina saker.
Tänkte själv att man kanske kan göra några tavlor i olika storlekar av lite tapet,
eller tapetsera någon byrå eller så.
Men ja...jag vet inte riktigt hur vi ska göra. Är som sagt så många som har likadana tapeter och jag har ju något emot att ha likadant som "alla andra". Ser ju också när man rullar ut tapeten
och sätter en våd bredvid en annan att de inte är särskilt snygga. I mindre proportioner är de gulliga och fina men jag tycker det nästan blir för rörigt ju större ytan blir.
Note to self - lägg mer tid på tapetinköpen!
Min släkting berättade också att de skavs sönder från möbler jättelätt, hur kul är det liksom?
Andra kan säkert gilla dem men jag gjorde ett misstag helt enkelt, och får skylla mig själv.
Nåväl, ibland gör man mindre genomtänkta saker, tur de var billiga iallafall.
Att sälja dem på tradera eller liknande är nog ingen idé, får inget för dem.
Jag ska leta efter andra användningsområden för dem och sedan köpa nya tapeter för att ersätta dem, så länge man trivs själv så är det ju bra :D


Såhär ser de ut :)
Gulliga i mindre ytor men som sagt, inget för mig på större ytor visade det sig :P

Älskar de paisleymönstrade blommorna på sovrumstapeterna,
dem är jag jättenöjd med :D Här är närbilder:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0