Så mycket jag bara kan

"Vet att du har sagt nej så många gånger men vi kände att du måste få veta det här för det är så jevla roligt, hon har lagt upp kort där du är med i sin blogg å sedan skrivit att det är slut å över osv, haha!!!"

Ja, ni är för roliga ^_^ Kul ni kan ha roligt åt det, för mig har det gått så lång tid sedan jag ens brydde mig, jag blev ju bara lessen av det, ingen idé. En axelryckning och sedan kollar jag på nätet
efter fina födelsedagspresenter åt Anders som fyller år nästan en vecka bara efter mig :D
Svårt med killpresenter tycker jag, om man inte bara köper after shave eller ett presentkort på Clas Ohlsson typ :P
Ne, jag får kikia runt lite.

Fått mer tider på sjukan iallafall, får väl se vad det leder till.
Jag ska vara positiv. Så mycket jag bara kan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ju bara meddela att det är MYRGATAN 1B som är över och förbi. Inget annat som det syftar på.

2011-08-30 @ 18:05:24
Postat av: Cici

Antar att Anonym är du maria, du får gärna skriva ditt namn, gör mig inget alls, men vill du vara anonym så går det bra också :) Bara så det inte blir några missuppfattningar. Jag har som sagt ingen aning om vad du skriver i din blogg om mig eller inte eftersom jag inte läser den. Du däremot verkar inte kunna sluta läsa min, varför förstår jag inte, för du tror ju att allt jag skriver om handlar om dig. Inget handlar om dig, har inte gjort på länge. Det har jag också försökt förklara för dig, men då säger du att jag ljuger. Jag kan inget göra åt det, bara tycka att det är så trist att det blivit såhär och att du aldrig verkar släppa taget. Jag har fått mycket mail från folk som läser din blogg och säger till mig vad du skriver och jag har har sagt tack men nej tack. Det här mailet hade jag fått idag, det var lustigt att de roar sig, jag vet inte vad du sagt "över" till men har du skrivit om din fd lägenhet så är det såklart det. Men du kanske kan låta bli att lägga ut kort på mig i din blogg? Du skulle säkert bli arg om jag la ut kort på dig här. Jag vet inte. För mig spelar det ingen roll, men andra människor tycker uppenbarligen att det du gör är underligt och undrar varför du skriver så mycket om mig hela tiden. jag undrar ju också, såklart, varför du skickar mail till mig och sms till mig när jag inte svarar, men inget blir bättre av att hålla på och jobba på i bloggen. Den här bloggen är min, jag skriver om mig, och mycket om mat och roliga inredningsprylar, tolka den endast så, jag ber dig. Hur andra läser din blogg kan jag tyvärr inte göra nått åt. Försök ha det så bra och blir du bara upprörd av att läsa min blogg, läs den inte mer.

2011-08-30 @ 21:08:33
Postat av: M

Då kan ju jag vidare-informera.. Jag skriver inte alls "mycket" om dig, jag skriver INGENTING som har med dig att göra. och den där bilden måste dom suttit med förstoringsglas och tittat på. För vet man inte att det är du så ser man det inte ens. "skriver mycket om dig hela tiden" Jag vet inte vilken blogg dom läst då, men uppenbarligen inte min. Det jag skriver om är renovering, bebis och bara allmänt vad jag gör om dagarna. that´s it. Så då kan ju du hälsa dessa mail-skickare att dom kan sluta försöka läsa ut saker som inte finns. OCH, du säger att jag inte verkar kunna släppa taget? vad baserar du det på egentligen?? Jag har gjort det för länge sen.

2011-08-31 @ 07:40:28
Postat av: Cici

Som sagt, jag vet inte hur andra tolkar det, men jag antar att de har anledning, jag vet inte, jag läser den inte och som du vet har jag försökt att inte ha kontakt med dig efter mailet du skickade om avslutande av vänskap. Jag försökte lösa det, försökte få ett konkret svar av dig men du skrev istället elaka saker om mitt jobb och om Anders och mitt förhållande till varandra tillbaka som svar, efter det skrev jag ta hand om dig och er och ha det så bra. Du har efter det skickat mail och sms som jag inte svarat på för jag tyckte att det bara blev jobbigare och det leder ingenstanns förutom att folk blir sårade. Jag skrev tillbaka till dig då du skickade en länk till mig innehållandes din blogg. Jag skrev att jag inte läser din blogg, inte vill läsa den och att jag från och med nu raderar alla dina mail utan att läsa dem. Då skickar du sms. Jag svarar samma där, jag raderar dina sms utan att svara på dem. Du fortsätter maila och skicka sms 1 gång till, vad du skrev vet jag inte eftersom jag, som jag skrev, raderar dem. Jag har ingen lust att dra det här vidare, men du läser tydligen min blogg och skriver kommentarer i den så jag vet inte vad jag ska göra för att du ska sluta. Jag tycker också att det verkar som att du retar dig på allt jag gör och skriver, läs inte min blogg om det är så, varför gör du ens det? Jag blev lessen äver den avslutade vänskapen, jag är lessen att jag inte hade all tid till dig men jag har gått utbildning, skaffat jobb, jag hinner inte fika eller göra saker som förr och du har tackat nej till allt från björnsafari till fiske till stadsresor till promenader till ja...mest allt jag föreslagit. Jag vet inte vad jag gjort som är så hemskt, men det spelar ingen roll längre. Jag är lessen över att vänskapen är över men det är verkligen dags att släppa det här nu Maria. Läs som sagt inte min blogg om du tolkar det som att jag skriver om dig. Jag har sagt det förr, säger det en sista gång: Jag skriver inte om dig. Om andra? Ja, ibland, men inte om dig, tyvärr :( Hur andra människor gör och inte gör kan inte jag bestämma över. De tycker det är både roande och konstigt allt du skriver/skrivit om, jag har inte pratat med folk om det här, vilket du verkar gjort. När du tillochmed första dagen efter ditt mail frågat Malin om min reaktion. Vad spelar det för roll? Jag var lessen, som fan, och arg över situationen. Det tolkade du på ditt vis och skrev fler arga, elaka sms till mig om hur jag fick och inte fick känna. Åter igen - inget jag kan styra över, jag vet bara hur jag känner och hur jag går vidare. Jag tycker du har så mycket att se fram emot nu att det borde överskugga ett behov av att läsa min blogg och orora dig över hur folk läser din blogg. Försök se på de sakerna istället och ta hand om dig. Du tror inte jag menar det och att jag är falsk, men det är din uppfattning. Jag menar det, har alltid menat det och hoppas att du någon dag kanske förstår det. Jag försöker bibehålla de glada minnen vi har tillsammans istället för att minnas det här jobbiga. Så, nu hoppas jag det här är det sista. Igen.

2011-08-31 @ 10:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0