Pyschoman...Pfffft!

Jag gillar telefoner :)
Ibland är det helt enkelt för långt till vissa människor och ett telefonsamtal
kan få en att känna sig närmare.
Vi har inte hörts på ett tag, men det gör inget, vi plockar upp tråden där vi slutade senast,
om det sedan är 2 dagar eller 4 månader sedan spelar ingen roll :D
Vi pratade om en sak som började för ca 3 veckor sedan,
som gör mig både upprörd och är skrattretande, och nu har det tydligen fortsatt,
samma sak, igen och igen och igen!
Vilka idioter det finns. Och ja, din mailadress säger fan allt, nu ska jag inte skriva ut den med hela namnet utan göra stjärnor istället, 
så inte folk börjar skicka massa mail (fast det hade bara varit roligt) men du fattar nog inte själv ironin i att du har valt psychoman*****@hotmail.com som mailadress! Speciellt när du skickar dina töntiga hot till S, och dina lama uppmaningar.. Galning... Vi fattade första mailet vem du är och vi vet alla fortfarande. Att det skulle vara en andra person som gör det här åt dig är bara...skrattretande.
Du hade lagt in låten igen och ja...det enda vi gör är att skratta.
"Will overtake his psycho mind
He won't be happy 'till he smells the fear" - Psycho man, Black Sabbath.
Vi la inte ner alldeles för lång tid på att prata om dig, men nog för att komma överens om att
en del bör man bara skita i men samtidigt akta sig för.
Du kommer aldrig förstå hur töntig du gör dig själv när du gör sådär, man blir inte rädd,
man blir möjligtvis rädd för din dumhet. Hon har fattat, alla har fattat, du kan sluta nu. Du kommer inte få tillbaka det du kräver. Hade jag bott närmare hade jag kikat förbi hos dig och förklarat i klartext vad jag tycker om det du gör. Och om du läser min blogg eller inte skiter jag i,
bara bra om du får se att andra tycker att dina krav är meningslösa, tidsstjälande onödigheter.
Idiotkillar som dig finns det tyvärr gott om, tur hon hittat en annan, en bra!!
Så.

Men ja, telefoner, som sagt - good shit!

Fredag, äntligen, ska kurera min rygg lite och försöka att varken lyfta saker eller vrida mig för mycket. Lite vila hjälper så det är skönt att det är helg, men jag blir lite orolig över att jag lyft sönder den. Hoppas inte.

Imorgon är det kräftskiva, jag hoppas jag kan sova lite mer än vanligt och att ryggen känns ok imorgon, jag åker dit i vilket fall för att träffa alla trevliga människor, men hur länge jag stannar får vi se. Mamma har lovat att hämta mig när jag vill hem ^_^ Bästa mamma!



Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej. En polare till sofie sa åt mig att läsa din blogg. Jag vet inte om du vet än men farsan snackade med mig å jag fick en tankeställare å har snackat med sofie. Hon lär vell säga åt dig vad som hänt med allt nu. Sorry för skiten.

2011-08-20 @ 11:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0